Page 8 - Vila Velebita br 19

Basic HTML Version

kolegom Dadom Rosandićem
uređivao je školski list, pisao prve
tekstove za Arenu, Plavi vjesnik,
Studio... Već tada svi su mu dečki iz
škole bili zavidni jer je ljeti na
plesnjacima samo Ćisa moga plesati
što je htio... Glazbeno i ritmički
nadaren uvijek je bio gospodar
plesnog podija. Bilo ga je gušt gledati
kako 'ćaga rock'...
Njegov otac, Joja odmah je vidio da u
tom 'njegovom malom' ima nekog
talenta pa ga je dao Josipu Kaileru i
Jendi Kubičeku na učenje gitare,
harmonike, trube... koje na žalost
nikada do kraja nije završio, ali je u
nogama ostao ritam!
Pošto je to bilo doba 'Hrvatskog
proljeća' jedan student iz Zagreba,
podrijetlom Ličan prvi je došao s
hrvatskim grbom na jakni. A onda je
drugi dan Ćisina mama Olga i svom
sinu na rukav prišila grb. Kako je to u
ono vrijeme sve bilo 'ispod glasa' sve
se znalo a ništa glasno pričalo. Prof.
Borić ga je s nastave udaljio jer je
imao 'traperice'! Zgodno!
U Gimnaziji je na mene ali i na cijelu
moju generaciju poseban utjecaj
imao razrednik Branimir Šimunić.
Tako da su mi povijest i društveni
predmeti uz glazbu bili glavni
favoriti u životu. Uspomenu na te
dane budi i činjenica kada sam u
borbi za prava đaka, izbačen s
Akako su tekli srednjoškolaski dani?
polaganja mature. Godinama kasnije,
pokazalo se da je to bila naplata za
moje isticanje nacionalnih i domo-
ljubnih stremljenja.
Dolaskom u Zagreb, upisujem Pravni
fakultet,
a upis u Kazališnu
akademiju zbog vlastite neigurnosti
te neiskustva ostao je neispunjena
želja. Na Pravu se odmah aktiviram
u fakultetski Odbor saveza studenata
koji je baštinio sva pozitivna
stremljenja Hrvatskog proljeća i
postaje njezin predsjednik, do
svrgnuća, kada su fakultetom
zavladali omladinci. Tada sam
shvatio da u politici nema sreće, i
onda sam se upisao u folklorni
ansambl "Lado" želeći se usavršavati
u plesu.
Neposredno prije potpisivanja
profesionalnog ugovora pročitao sam
da Studio za suvremeni ples Tihane
Škrinjarić (san iz mladih dana)
raspisuje audici ju za plesače
suvremenog plesa. Bez greške
prolazim na udiciji i pokazujem da je
sva ona ljubav za pokret koja živi u
meni godinama, sada prepoznata.
Kako je Studio bio suradnik
Upisujete Pravo a završavate kao
plesač, kako to?
I što, onda je na red došao
profesionalizam?
Dolina Ljubavi s povijesnim grbom
Bratići, sestrične i ja
Studio za suvremeni ples u pauzi snimanja cjelovečernjeg baleta
Plesna predstava Simfonija
Kolegica Branka Kolar i ja
na glazbu Gustava Mahlera
2
Vila Velebita / Br. 19 (111) - Travanj, 2011.
VI LA
E
L
E
B
I
T
A
6